förändring

1kommentarer

Ett halvår, några kilon och en jävla massa centimeter.
 
För ett år sen började jag gå ner i vikt, för ett halv år sen började jag träna lite sådär halvdant. Det är först den senaste månaden jag verkligen har tagit tag i träningen ordentligt och ändå ser man sånna sjuka resultat. Mina ben.. Dom vägrar att ge sig. Dom vill vara feta men jag kämpar varje dag haha.. Snart så försvinner dom med.
 
Jag är långt ifrån där jag vill vara men jag kan ju inte vara annat än stolt över mig själv. 
 
 
För jag menar om jag har kommit såhär långt på ett halvår med halv kass träning så ska ni se hur jag kommer se ut om några månader. Farlig ;) 
 
 

1 kommentarer

pattiee

26 Jul 2013 12:58

woow! grym du är. så fin!

Svar: tack bästaste <3
Felicia Cohen

Kommentera

Publiceras ej