vad som krävs?

0kommentarer

"jag har inte tid att träna, jobbar för mycket.. bor för långt ifrån gymmet.. m.m"
 
Det finns inget som heter "jag har inte tid" 
 
Du hinner ALLTID klämma in ett träningspass eller några situps, en powerwalk. Vad som helst är bättre än inget. Jobbar du mycket? Bra gå upp en timme tidigare och gå ut en timmes powewalk för att starta dagen på bästa sätt. 
 
Jag jobbar oftast 12 timmars pass, jag går i skolan och jag tränar varje dag. Hur jag får ihop det? inte så svårt. PLANERING gott folk. Planering är din bästa vän när du ska börja träna. 
 
Du behöver inte ha ett gym för att komma igång heller. Det finns så otroligt många saker som man kan göra hemma med bara egen kroppsvikt. (Kommer ett inlägg om det imorgon)
 
Det var så jag började. Lite powerwalks och lite övningar hemma.
 
För att sedan allt detta ska funka så glöm inte det viktigaste.. MATEN. 
 
Bara du ändrar kosten så kommer du att märka markant skillnad. 
 
Det går inte att få resultat om du fortsätter äta skräpmat bara för att du har bråttom. Det finns sallad på mc donalds också. Det handlar om att välja rätt bara. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej