första april

0kommentarer

 Hade världens mysigaste dag igår. 
 
Började med Sons of Anarchy i sängen tills jag fick ett litet ryck och drog ut en mil i det undebara vädret nere i hamnen. 
Fick ett sms som jag trodde skulle förstöra hela dagen men det fixade Adina och Beppe bara med sitt sällkap. 
Vi satt och myste i solen och ja. Vad ska jag säga. Dom är underbara. 
 
Idag var jag ute 1,5 mil och sen körde sjukaste benpasset på gymmet. Var verkligen heelt slut efteråt men la mig i ett bad och det verkade faktiskt hjälpa lite mot träningsvärken. 
Får väl se hur jag känner mig imorgon när jag ska ha tidig morgon träning med PT:n. Då är det armar som ska köttas. Sen blir det jobb.
 
Men här är lite bilder från igår.
 
Sons och kvarg med färska jordubbar, valnötter och kokos flingor <3
 
en bild från morgon rundan, älska göteborg 
 
jag och Beppe i soolen

Kommentera

Publiceras ej