cash money hero

0kommentarer

Jobb, jobb, jobb.. 
 
Aa hade inte varit så kul om jag skrivit ut vad jag sysslade med om dagarna för det är ungefär det som händer. Igår var det en låång dag på jobbet men idag var det bara 4 timmar. 
Efter det träffade jag turtur duvorna Adina och Beppe. 
Vi åt jordgubbar och åkte linbana. Kände mig som ett litet barn igen haha.
 
Imorgon blir det jobb och sen gym. Ska ta det lite lugnt med min benhinneinflamation OCH båda höfterna OCH knät (trött på min kropp..) men jag ska köra det jag kan. Försöka få in lite rutiner igen. Har varit så otroligt trött så fort jag kommit hem men allt det nya med jobbet och så men nu finns det inget att skylla på. Ska jag nå mitt mål innan sommaren så är det fan dags att ligga i! 
 
the löööööv couple

Kommentera

Publiceras ej